lovely lovely phi phi !

Sorry sorry for en forjavlig update fran min sida,
men dagarna gar och ja, man drar sig for att ga
ifran sol, bad, strand osv for en dator i kall AC luft.

Men nu mina kara kommer har en liten update fran
ett riktigt paradis !

Yes, sen sist da jag skrev, samma dag som Full moon
party som for ovrigt var GRYMT sa har det hant en hel del !
Bilder sager mer an tusen ord (uttjatat men sa sant) sa har
kommer en kort uppdatering i ord och en liten langre i bilder,
DEAL !

- FULL MOON PARTY !
Inget annat an neonfarger over hela kroppen, bucket som
flodade, underbara manniskor, hog musik, solnedgang,
soluppgang och ja, en grymt lyckad strandfest !
(bilderna sager allt)

- BA (bajsattack)
Natten fore (typiskt) vi skulle aka fran Koh Phangan till Ao
Nang, Krabi sa drabbades jag av, som emelie och co sager,
en riktig BA HELA NATTEN LANG ! Vi skulle upp 05.25 och jag
sov nog inte mer an sammanlagt 20 minuter den natten. Sprang
pa toaletten ungefar lik manga ganger och det var glasklart att
jag fatt i mig nagot min kropp inte tyckte om.. ! Jag visste att jag
hade nastan en hel dags resa framfor mig och om det inte skulle
ske ett under skulle jag inte palla det med den rusningstrafiken
till toaletten ! Men det skedde ett under, nog for att det var en trott
och matt lotta som gick mot bussen, men jag klarade av hela resan
och nu mar lillmagen prima skina igen ! Tack nagon daruppe !

- Koh Phangan - Ao Nang, Krabi
Som sagt, natten fore var inte rolig men val framme madde vi alla
bra. En natt innan the big family skulle anlanda och vi valde att
checka in pa samma hotell som dom hade forbokat for enkelhetens
skull ! WOOOHOO, VILKET LYX ! (och aven inte i var prisklass, egentligen)
Vi fick aka minibil till var bungalow och ja, klasskillnad fran allt annat
vi var vana vid ! Vi fortrangde att det kostade darefter och sov som KUNGAR !

Morgonen efter stapplade FAMILJEN in i var bungalow till tva somntutor !
Sedan dess har vi solat, badat, bollat, spelat yatzy (jag ar kung), atit gott,
druckit gott, MATT SUPER !!!

- Ao Nang - Phi Phi Island !
Yes, har befinner vi oss nu ! Jag ar FORALSKAD !!
Vilken o, vilket paradis ! Akte fran Ao Nang imorse, solade pa dack hela
batfarden och nu bor vi, igen, pa FINASTE stallet ! Finns inte ord for
hur jag ska kunna tacka Kent och Kicki for allt dom gor for oss, for om inte
det har ar basta semestern sa vet inte jag ! PUSS !

En liten update fran senaste veckan. Ska bli battre, jag lovar.
Nu kommer vi precis fran poolen och ska snart ga och shoppa lite.
Jag kanner hur det branner i fickorna nar jag ser allt snyggt och somrigt !

Hoppas allt ar bra hemma ! Och att ni hade en karleksfull Alla hjartans !
Ni behover inte tveka en sekund pa oss har, jag svar. :D

PUSS PUSS PUSS !

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vill oxå till phi phi! ni får så lov att åka dit en gång till :) haha fy fan va jag längtar nu!!

PUSSS

2009-02-16 @ 20:19:29
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0