Full moon partajj till soluppgången !

Koh Tao - Koh Samui - Koh Phangan !
(Så ni håller reda på oss, och vi på oss själva !)

Ikväll är det Full Moon party här, så snart ska vi
tillbaka till vår Bungalow och sova och ladda upp
några timmar ! Krävs lite energi för att partajja till
soluppgången ! Vi har laddat med vatten hela dagen !
Vet inte hur många gånger jag har sprungit och kissat,
haha. Ni vet hur jag är. :)

Bor på samma hotell som vi tjejer bodde på förra året,
dock inte på samma sida utan i en bungalow som ja,
kanske inte är tipp topp men vi säger det funkar ! :)

Har träffat några kändisar ! :D
Emelie och Carro på båten hit, skitkul !! Festade lite
med dom igår och vi ska ses ikväll också !
Sen har jag träffat en kille som vi träffade i Vietnam och
även på exakt denna ö förra året - helt schjukt !
Men trevligt, han har informerat oss om thailands nya
visumregler. För att få ytterligare 30 dagar så måste  vi
FLYGA in i landet... it sucks ! Åker man in med båt eller
liknande får man bara 15 dagar.... well well, det löser sig
som allt annat här i paradiset !! :D

Mer bilder vid nästa update. Brännan tar sig trots att
jag överraskar mig själv med hur duktig jag är på att
smörja in mig ! :) Mattias med, han är vit i fejjan av
solkräm ibland ! Duktig kille, haha.

Vi tänker på er !
PUSS PUSS !


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ta det luuugt på full moon party. Vi håller på att längta ihäl oss, både efter Er och efter Thailand och lite värme. Här är det sjukt mycket snö.

Kram

2009-02-10 @ 21:06:49
Postat av: Kent

Fullmåne har vi också, men inte mycke party, håller som bäst på att samla "flocken" till avresan.

Snart kommer vi. Parta på men simma lugnt / Kent

2009-02-10 @ 21:51:57
Postat av: emelie

hej! vilket hotell bor/bodde ni på i koh samui och koh phangan??? kram!

2009-02-11 @ 07:59:48
Postat av: Carro

Love you darlo!

2009-02-12 @ 21:25:09
Postat av: Lotta

EMELIE !!!



hoppas du kollar in har.

nar aker ni forresten ???

pa koh samui vettefasen vad hotellet

hette faktiskt, men det var i vilket

fall ingenting att rekommendera.

pa koh phangan kan jag verkligen rekommedera

RinHad Beach Resort (typ), har bott dar bade

nu och forra aret, deras pool ar GRYMM !!

biiiiratta nar ni aker ! :)

KRAM !

2009-02-16 @ 10:38:10
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: emelie

vi åker 10mars och vi är först på koh samui och sedan till koh phangan, MEN vi ska även spendera 3 dagar i bangkok för shopping!:) jaaja vi har kollat på just Rinhad beach resort och tycker att det ser helt okey ut! ååå jag verkligen längtar tills vi ska åka! Just för tillfället så hatar jag mitt jobba och vill bara bort, och när man vet att man ska åka om 3 veckor gör det hela inte bättre!

hoppas att ni får det toppen! hälsa dom bästaste grannarna!!pusssi

2009-02-16 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0