familjen lämnar Lanta

Nu är klockan drygt nio på morgon, om en stund ska
jag gå och äta den sista frullebuffén här.
Kommer sakna den styggt, den är super !!

Jag och Tiesto har varit ute och gått och sprungit på
stranden i nästan en timme innan solen blir som starkast.
Perfekt motionsstrand ! Tror dock jag tyvärr har dödat några
strandkrabbor, inte meningen, men det kryllar av dom !!

Darling har åkt på ögoninflamation på vänstra ögat, tussen då !
Ser lite halvroligt ut, men snart är det nog bra igen !
Lite Thaimedicin och det mesta brukar lösa sig inom några dagar !

Om en timme lämnar vi lovely Lanta för två nätter i Ao Nang.
Vi ska bo på samma hotell som sist - DET ÄR GRYMT !

Har precis pejjat en CSN skuld. Mindre kul. Men det måste göras.
Jag och Mattias har fått sista lönen från Norge nu också plus
semesterersättning - man tackar !!

Och:
OASIS TILL ROSKILDE !!
Oasis och Coldplay - MUMS !!

PUSS FRÅN PARADISET !

Kommentarer
Postat av: Lars Engstrand

Grodan vilka fina bilder av brudparet(hälsa till dem och önska dem all lycka och välgång) njut av tillvaron och fotografera mera.....

Vilken fin klänning du hade på brölloppet....tyckte jag och Mamma

... puss och kram PAAAAAAAAAAAPPAAAA

2009-02-26 @ 20:25:33
Postat av: Vattenkanna

Gud vad skönt det låter med motion på stranden stumpilumpan! :D Och frukosten! Åh det låter så himla underbart allting och det gör Anna så HIMLA GLAD I HJÄRTAT!!! ska du veta, hjärtat mitt! Mihihi :) Ser förresten att din pappis skriver likadant som min pappis. Gulligt!! Saknar dig skitmycket! SNART STÅR VI VID ORANGE! Pussar till bästa tjejen i världen!

2009-02-27 @ 01:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0