bröllopsextra och annat göttans från Lanta !


Pussis !


Strandprommis


Middagen före bröllopsdagen ! Alla barnen plus Bäckis bjuppa !


Vi hade anordnat frågesport, personlig sådan.
Kicki vann, och priset var korgen !


Påväg till bröllopet !


Grabbarna grus på G !



Publiken !


Bröllopsparet !!


Bröllopskyssen ! Inte ett öga torrt !


Jag, Jesper, Simon, Bruden, Brudgummen, Mattias, Pelle, Jocke, Bäckis !


Fotografering på hög nivå !


En darling och en brudbukett !

Sen blev det buffé på stranden i solnedgången !
Det var inte så lite gott, gick tre varv ! MUMS !
Ja, ett av det absolut vackraste bröllopen fick vi vara med om !



Kommentarer
Postat av: johanna

jag ryser när jag ser bilderna! såå fint! du va oxå jättefin gumman :)

2009-02-24 @ 19:22:24
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: molle

men alltså . haha akta gåshuden jag fick när jag läste och kikade på detta inlägg.. instämmer med johanna.. guu va härligt =) lycka! underbart ni har det.. saknar! hur mår du gullis? =) PUSSPUSS <3

2009-02-25 @ 01:11:57
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: emelie

MEN, vad fint det var!! hälsa brudparet!pussi!

2009-02-25 @ 06:28:34
Postat av: Stina

Gud så fint !!! Hoppas att ni har det bra ! fast det har ni ju : )

2009-02-26 @ 16:55:25
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Valbogirl_87

Nu är jag helt upp över öronen förälskad i dig gumman! Ja ja det är väl som vanligt men GUD! GUD vad fin du är och herre min ge vilka underbara foton (och wow! Halloj vackra bröllopet!)! Särskilt de på dig och Mattis och dig på stranden i solnedgången! :)* Och ÅÅÅÅH ellepellefanti! Gud vad söööt!! Och LILLISEN! Aww snuttisarna. Vaa-ad skulle vi göra utan djur på den här jorden?! :) Åh. Och din klänning!!! JA! Jag håller med pappis och mammis! Och du, du hade lätt finaste hjälmen darling ;D PUSS!!

2009-02-27 @ 01:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0