Bestulna men lyckliga !!!

Arlanda - Zurich - Bangkok - Koh Tao !!

Klockan ar inte mer an halv nio pa morgon har,
vi har precis atit frukost och ska snart ga ner
till stranden for dagens forsta dopp !!
Vi ar pa Koh Tao och det a alldeles alldeles
UNDERBART !!

Sitter vi en skitseg dator sa detta blir inte allfor
langt, men vi lever och mar mer an bra !!
Flygresorna gick over all forvantan tycker jag som
ar flygradd. Lite handsvett men annars sa gjorde jag
det galant !! Akte med THAI AIR fran Zurich, formodligen
basta bolaget jag akt med !

Landade strax fore sju pa morgonen i Bangkok, akte
direkt till alskade Khosan Road och checkade in pa
Di and Di inn och la oss i poolen pa taket ! Bokade
nattbuss till Koh Tao direkt som gick sex pa kvallen.

Akte buss hela natten, gick jattebra. MEN nar vi kom
fram och skulle byta till bat markte min alskling att han
blivit betulen !! Pa drygt 6000 svenska kronor !! Sa
javla forjavligt rent ut sagt ! Dock ar ju nattbussar i Thai
ratt kanda for just det - tyvarr !! Gor vad jag kan for att
det inte ska kannas alltfor hart och betalar boende, mat
och drinkar tills mina forsta slantar tar slut ! Vi ar ju trots
allt en familj, en familj som befinner sig i PARADISET !!


PUSS ALLA DARHEMMA !!!
Hoppas ni inte fryser allfor mycket i kylan...
(jag var bara tvungen...)


Kommentarer
Postat av: simon

Snart kommer vi! usch längat inte allt for mycket till flyget! fredagen den 13 bara de säger ju en hel del!

2009-02-04 @ 08:32:06
Postat av: Kent

Lilla familjen i paradiset, du skriver så gulligt Lotta:) Mattias har tur som har en sån fin tjej.

Snart är stora familjen på plats och då kan vi få skämma bort er lite grann

Kram Kent

2009-02-06 @ 07:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0