another day in paradise !

Verkligen, vi ar foralskade i Koh Tao !!

Dumt misstag av mig att skriva ut mattias
resdagbok marker jag, han har fatt massa
kommentarer medans jag hade fatt en.
Tack simon ! :D
Jag ar inte bitter pa riktigt, jag alskar er
fortfarande mina 30-40 anonyma lasare !

Man upplever, ser och kanner sa mycket
varje dag har och det kanns inte som mina
fingrar racker till for att beskriva allt underbart !
Men jag har varit flitig med min nya dyra och
fina kamera sa nasta gang kommer det bilder,
jag lovar !!

Igar hade vi mysigaste dagen som inneholl det
mesta ! Sol och bad vid havet, lunch pa stranden
med en iskall stor Chang, eftermiddagsslapp vid
poolen, shopping, en Long Island Ice tea for att
svalka sig, middag pa stranden i solnedgangen,
fotmassage av gulligaste thaisarna som maste
ha alskat oss for det slutade med en helkropps-
massage ! Dom ar kungar pa massage !

Idag akte vi longtailbat till en annan o, jag har
aldrig sett en finare strand ! Bilder kommer !
AAAAAH, JAG ALSKAR THAILAND !

Jag har aven markt en ny sida hos min karlek,
karln min ar en badkruka !!! Hahahaha !
Det trodde jag inte om fisen min, han sa att
han tyckte vattnet var kallt...... ?!?!?!?!
Jag som trodde vi befann oss i thailand ?!
Och nej, vattnet ar inte tillstymmelse till kallt !
Han ar go han min darling !

Hett tips: aker ni till koh Phangan eller Koh Tao
ta en longtail till UNDERBARA Ko Nang Yuan !!

Hett tips 2: Dom ar latta att glomma, men forsok
att komma ihag dom sma fossingarna i den heta
thaisolen ! Smorj in !!

Kommentarer
Postat av: natta

gud vad ni verkar ha det underbart :) längtar tills vi kan sitta och dricka en varsinn öl tillsammans i solnedgången!!

2009-02-05 @ 13:32:38
URL: http://nathaliemagnusson.blogg.se/
Postat av: simon

så nu tycker du att vi demonstratift inte ska läsa matte resedagbok? eller? haha

2009-02-05 @ 23:36:40
Postat av: natta

det låter awesome! :) jag kan berätta att jag är dunder avensjuk på er! vart ska ni efter koh tao då?

PUSS!

2009-02-06 @ 18:13:08
URL: http://nathaliemagnusson.blogg.se/
Postat av: molle

fan vad härligt ni har det då?! själv sitter jag dränkt i skolpapper och har kastat ut hela min portfolio över hela vardagsrumsgolvet med 20 tända ljus runtom. Det är typ snöstorm här och det blåser skitkallt vid mina fönster.. BURR! Lovely Friday. Men GUMMAN! hur mysigt var det inte att träffa dig på slicken då? =) så jävla glad över att se dig! Hur har ni det, dum fråga kanske? Är INTE ett dugg avis.... ;) haha. Hälsa matte, och njuuuut för fan för här hemma äre skitkallt! PUSSPUSS love.

2009-02-06 @ 21:14:24
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Anonym

later helt underbatt v'nnen!!! en annan sitter på heathrow, strålande solsken - a great day for flyin... dock alone - mindre kul. så, kommer till köpenhamn om typ 2 timmar!!! och du, visst är on utanför koh tao fin? HEEEJJJJJ KORALLSTRANDEEEN!!! matthew badkruka alltså? haha, kunde man inte tro! anyways, jag saknar o älskar dig massor! ta hand om varann och kom ihåg att jag tänker på dig! LOVE / julia

2009-02-07 @ 13:22:39
Postat av: Carro

ÅÅhh Lotta! Vad härligt att höra att ni har det bra!! Är lite smått avundsjuk måste jag säga! :P

Drick en drink för mig också, en margarita tack ;)

Tråkigt med pengarna :( Stackars!!

Hälsa Mattias! Ha det gött nu!! Pusssss pusss



2009-02-07 @ 14:46:47
Postat av: Johanna

Fy fan vad jag längtar nu!!! vi ska försöka bestämma oss för vart vi ska ta vägen när vi kommer ner. ni är i laos då va? tyckte johan sa nåt om de. Vi kommer ha det helt fucking underbart! PUSS

2009-02-07 @ 21:53:15
Postat av: Suss

Åh,åh,åh,åh ÅH!!!!

Älskar bilderna darling! Blir inte ett dugg avvis :P

Jag vill bara ta ett flyg till dig NU!! Men nä,här va man fast i snön och kylan..suck!



Jag blev förvånad och stolt över dig hjärtat,som gav ut

tips om att smörja in fötterna. IMPONERANDE!! :D Stolt mamma här hemma!



SAKNAR DIG!!!! Men förtsätt att ha det helt underbart i paradiset nu gumman!! PUSS PUSS PUSS !! Loooooove!! <3 <3

2009-02-08 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0