Utomhusmarknad med ligan

Yes box, nu ska vi samla truppen för lite utomhusmarknad i SOLEN !
Det är lördag, det är sol, det är underbart !!

Igår hade allas vår Fellan födelsedagsparty - mycket roligt var det !!
Min älskade Mattis mår därefter idag. . Ligger och sover och svarar bara "mh.." på
ALLA frågor jag ställer. . Haha, kanske borde fråga något riktigt smart. .

Satt och pratade mycket med en australiensk kille, han har svensk flickvän och dom bor
lite i Australien och lite i Sverige. . om  vartannat. JAG VILL ÅKA TILLBAKA TILL AUSTRALIEN NU !
Fick även praktisera min engelska lite - JAG VILL TRÄNA UPP MIN ENGELSKA NU !
Supersugen är jag, och eftersom Mattias vill till Nya Zeeland så kan vi köra två flugor i en smäll !
"No worries mate !"


Kommentarer
Postat av: Caroline

Packa med mig till värmen! Jag fryser!!! ;D

2009-08-22 @ 18:43:57
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0