köttchock !

Måndagen i lite korta punkter:

- Ligger och jäääser i sängen efter en smärre köttchock ! Jag ÄLSKAR kött !
(Ja, det är insmugglat kött från Sverige. . Köpa kött i norge = Döden för pengarkontot. .)

- Snart blir det Vänner-maraton heela kvällen lång - best of the best !

- Googlade den fruktade Svininfluensan idag, och ja, det är nog en helt vanlig förkylning jag
har. No more, no less ! Hypad som aldrig förr. . Media kan dom, jo jo. . Stackars alla
hypokondriker, speciellt mig och Lindis ! Oss kan dom tjäna pengar på kvällspressen. . .

- Joppdagen gick häpnadsväckande fort - skönt ! Fick även ett större tillskott på kontot än jag
hade trott i form av lön från FLB, vilket välkomnades varmt !

- Darling ligger brevid mig rätt utslagen efter en dag på arbetet med övertid dessutom.
Men nu ska jag ruska liv i han, för som sagt: VÄNNER-TIME !



Kommentarer
Postat av: Anneli

Hallå där min lilla hypokondriker. Ni verkar ju ha det oförskämt bra..... Kram från mig

2009-08-24 @ 18:21:15
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

ANNELI, JAG SAKNAR DIG SUPERMYCKET !!

Vet du då ?! jag satt och tänkte på dig idag på

jobbet, har du nån arbetsmejl ? det har jag, hoho,

om du har någon som du kollar ofta så skriv adressen

till mig !!



hoppas du ser detta svar ! :)

STÖRSTA KRAMEN !!

2009-08-24 @ 18:29:34
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Anneli

[email protected]

2009-08-24 @ 20:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0