Glasbitskänslan. .

Imorse hände det igen. . Tredje gången nu jag vaknar upp med känslan av att
ha en liten glasbit under ögonlocket. . AJ !! Först nu, när klockan är kväll har mitt
stackars vänstra öga börjat återhämta sig. Det rinner inte längre, det gör inte så
där fruktansvärt ont längre. . Jag hoppas, jag hoppas det är på bättringsvägen !

Första gången det hände kunde jag varken titta eller blunda när jag vaknade på
morgonen, båda gjorde lika ont. . Vi åkte in till akuten. Mitt öga hängde, det forsade
tårar och det var knallrött ! Jag fick komma in till doktorn direkt. Han bedövade mitt
öga, vände ögonlocket ut och in (obehagligt ja !!) och fann. . SMINKRESTER !!
Mr Doktor fann även en rispa på hornhinnan, dock ej så farlig sådan. Tack och lov !

Andra gången var för lite mindre än ett år sedan, same lame story.
Vaknade tidigt på morgonen, hade skitont i vänstra ögat - IGEN !
In på akuten, samma historia denna gång. . Fast denna gång fann aldrig doktorn
något smink eller dylikt. Jag fick någon salva som jag geggade med i en vecka.
Hade efter första gången lärt mig att ALDRIG sova med smink igen - någonsin !!

Tredje gången gillt. . Denna morgon. . Tack och lov inte värsta sorten !
Gick till Apotek1 (som det heter här i Norgelandet) och fick droppar att rena ögat med.
Så nu är det nästan återhämtat igen - tack gode du !

Pappa
tyckte jag bara skulle sminka det ena ögat ikväll. Och på det andra skulle jag sätta
en lapp och skriva "kompledigt. . ."


Kommentarer
Postat av: maja the wife

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

alltså, pappa lasses idéer är bara FÖR FINA!

2009-08-30 @ 21:47:09
Postat av: maja the wife

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA

pappa lasses idéer är FÖR FINA!!!!!!!!!!!!!

2009-08-30 @ 21:50:28
Postat av: maja (igen)

har tydligen underbar koll, eftersom jag skrev 2 ggr. hej och hååååå

2009-08-30 @ 21:51:40
Postat av: maddo

AJJ AJJ AJJ!!! lät ju skitläskigt, huva..



hur har ni det?

2009-08-31 @ 14:42:14
URL: http://maddonielsen.blogg.se/
Postat av: maddo

jaa, alltså jag har en fet blåtira. låång historia. näsan gör så jävla ont är helt blå inuti.. gaah

maddo fick spö, typ, hah

dock var inget mitt fel, utan jag blev jävligt utsatt. men, men!!



fan vad härligt! men ah 1a september idag, nu börjar hösten på riktigt. fyyy!!



hörde av sara att ni var rädda för svininfluensan, riktigt rädda, stimmt das?

men faktiskt, are we all gonna die liksom?

2009-09-01 @ 15:18:05
URL: http://maddonielsen.blogg.se/
Postat av: natta

what's up med uppdateringen LOTTAAAA? <3

2009-09-03 @ 09:55:05
URL: http://nathaliemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0