Simon i vår soffan !

Nu har Simon kommit till oss och Oslo !
Grabbarna sitter i soffan, dom har precis tryckt en varsin kebab och lirar nu lite
tv-spel. . såklart ! Simon gillade norsk kebab, och saken är den att det börjar vi
också göra. . vanesak kanske kanske ?!

Själv halvligger jag i soffan och tar igen mig lite efter sista arbetsdagen för denna vecka.
Haft ytterligare en superbra dag, hoppas denna känsla och detta flyt kommer att fortsätta.
Isf kommer lönen bara att öka för var dag och ja, jag kommer kanske mer än gilla mitt jobb !

Nu är vi lite mer komplett, vår lilla familj. Simon ska liksom vara nära oss. Han ska slagga
på vår soffa. Det ska se ut som ett mindre sjöslag när han har diskat i vårt kök och han ska
vara lite smådryg emellan åt. . fast ändå alltid underbar !

Darling, Simon och jag - Thai -09


När jag satt och letade efter den där goa pussbilden hittade jag även dessa.
Det är inte så att man längtar tillbaka. . inte alls. .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0