On the road again !

Då var vi påväg igen, från Gävle tillbaka till Oslo !
Jag i baksätet med Stoffes dator, Stoffe bakom ratten och en trött Mattis i fram efter nästan
fem timmars tatueringspass. Jag drog vinstlotten, med internet på datorn kommer resan
gå fort förhoppningsvis !

Har även med oss rätt myche packning och rätt myche mat ! Hoppas tullen har vilodag idag. .
Nu är Brunnsgatan utstädad och det är inte mycket spår kvar efter oss och vår tid där. 
Har med oss tavlor och annat som kommer göra Iduns lysande !

Hade en toppenlördag med favoriterna ! Mamma bjöd mig och pappa på mat i trädgården.
Sen kom Wikan, Maja och Anna - mamma och pappa älskade dom ! Inte konstigt dock,
dom är BÄST !

Har även hunnit med:
- Minigolf i boulongern med mammis - jag vann inte. .
- En shoppingsväng på stan - fynda lite på H&M. .
- Utgång på Slicken - ja, vad säger man ? Ingen höjdare. .
- Öl på Berggrenska med gänget - sommarkvällar är bäst !
- Nattmat med Wikan på söder - kinamat över hela shortsen. .
- Ett stycke Simon som övernattat på soffan - som back in the days. .
- Legat och solat med Wikan och Simon - I regnet !! Vad hände ?
- Flyttstädat på världsrekordtid - tidsoptimist javisst !
- Rensat garderoben - slängt slängt slängt !
- Storhandlat på Willys - 5 stora kassar påväg mot Oslo. .
- Ätit svensk pizza och MAX ! - say no more.

MYSIG snabbvisit i hemstaden, mysigt att komma tillbaka till Oslo och inreda vår nya lya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0