Konsten att gå bort sig. .

Igår gick jag och darling hem till Anna och Sara och deras nya supermysiga Olsolya !
Sara stod och knådade deg, hela lägenheten luktade nybakat - blev inspirerad till tusen !
Så nu har vi planerat en "bakdag" snarast. Billigt, billigt, gott och nyttigt !

När vi skulle gå hem gick vi bort oss lite i Oslomörkret.  Det var jag som skulle "visa vägen". .
Javisst. . Mattias lät mig guida - big misstake ! Efter ett tag kom vi på att vi var påväg
TILLBAKA
till Sara och Anna. . how come ? Vi hade gått i någon slags cirkel- Supert !
Lokalsinnet på töpp !


Nu blir det filmmaraton. 
Är lite krasslig, men det ska fasen inte få bryta ut till nån feber här eller !
Tror att film och chokladglassen med browniebitar kommer att göra suuuuuusen !

Annars så har darling fått nytt jobb !! Så himla glad för hans skull !
Egen bil, egna telefoner and sooo on - wooho ! Superduktig darling har jag !

Vi får även ta över lägenheten efter att SC sagt upp den sista september - JACKPOT !!
Vi trivs toppen och nu ska vi koooosa till det ännu lite mer !


Underbara Koh Lanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0