jag trivs, vi trivs. .

Jag lever, vi lever. Jag mår bra, vi mår bra !

Dock sliter vi som djur på våra respektive jobb så det är lite dålig update från
min sida här nu. Men jag återkommer när jag återfunnit krafterna. . Kanske imorgon.

Idag tog krafterna slut när vi åkte till IKEA och åt supermånga, supergoda och supersvenska
korvar ! GOTT ! Och vem stod inte där bakom disken när jag skulle beställa tre stycken ?!
Jo, kära Rebecka från Stavanger !! "Nämen är det LOTTA ?! Och MATTIAS ?!" 
Oslo är inte så stort som man tror, haha. .

Shoppade även lite inredning, lägenheten blir bara mysigare och mysigare - vi trivs !

Kommer även hem en snabbvisit till Gävle i helgen. Rättare sagt fredag natt till söndag - PUH. .
Flyttstädning på Brunnsgatan är ett måste, för ja. . vi trivs och kommer att stanna här i Oslo !

So long. . Ha de´ ! :D



Kommentarer
Postat av: maddo

åååh grymt att ni har det så bra gumman!



ska jag hämta mina sandaler då? haha kanske är dags för det, några år efter sådär-.. :P

2009-08-06 @ 03:42:18
URL: http://maddonielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0