hej hösten !

Hösten är nära nu, idag åkte den på igen - HALSDUKEN himself !
Oj oj oj. . sommaren är snart ett minne blott - sorgligt och lite mysigt. . mest sorligt !

Haft en toppendag på jobbet ! PÅ RIKTIGT alltså, haha !
Dagen började med att darling satt på min sängkant i arbetskläderna när min klocka ringde.
Jag vände på mig i sängen och la mitt yrvakna och ruffsiga huvud i hans knä några minuter.
Sen var han tvungen att gå iväg till jobbet, men det var så mysigt - en perfekt start på dagen !

Idag var vi bara 3 stycken på jobbet, men vi gjorde det så bra ! Min bästa dag hittills och mer
bonus väntar på min lön ! Vi fick även riktig pizza till lunch !! Fick en smärre matchock och stank
vitlök resten av dagen. . Men jag lever fortfarande på den pizzan - en 10-poängare !!

Nu ska vi äntligen köra vårt Vänner-maraton ! Inte en lugn kväll denna vecka så det har blivit lite
uppskjutet. . men nu så ! Darling säger hela tiden att han vill bjuda mig på något gott idag. .
Anar dock att det är han som är mest sugen på en chokladkaka. . haha !

Imorgon kommer Simon - SUPERKUL !
Imorgon ska vi även på superstor superfest hela ligan - SUPERKUL !
Imorgon är det faktiskt fredag igen - SUPERKUL !

Yes, där är han - HALSDUKEN i augusti !!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fiiina halsduken vännen! Det är ju faktiskt lite mysigt med hösten ändå :) Och jag kommer sannerligen inte sakna alla mygg som härjar här ute!



Låter som du haft en härlig dag hjärtat! Och min har inte alls varit så tokig heller, trots lite klagorop på bloggen imorse hehe. Jag har bakat världens godaste bullar, och jag menar det! SUPERGODA! Det slank ner 4 st idag...oops. Men det var det värt. Nu har jag 3 påsar med mina guldklimpar i frysen, men jag tror inte du kommer hinna smaka någon dock, misstänker att dom kommer gå åt ;)



Lurade hit Ingalill på kaffe och bullar så jag fick lite barnvakt, tvättmaskinen är lagad så nu har det tvättats och tvättats, sköönt!



Hoppas du får en lovely friday hjärtat!! <3

PUSS PUSS!!

2009-08-27 @ 21:35:58
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: : )

Varifrån kommer den fina kavajen ?

2009-08-27 @ 21:40:26
Postat av: Lotta

Det är ett kap från H&M i Norge.

Finns säkerligen i Sverige också ! :)

2009-08-28 @ 16:25:49
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0