CHECK !

Klappat och klart, efter en hel del diskussion så fick vi vår vilja fram och vi tar
nu över lägenhetskontraktet på Iduns Gate från och med 1 Oktober ! YESCH !

Smakar det så kostar det. . Jo, det är så de fungerar i detta landet !
Men vi gjorde det bra ! Lät oss inte bli lurade, trots att han försökte den dära. . . HAH !

Annis gick precis, hon satt och berättade för oss om hennes Barnehagejobb !
SÅ GULLIGA UNGAR ! Skulle vilja följa med käraste Anna på hennes jobb en dag
bland goa norska småbarn !




Har även blivit en riktig sucker för APELSIN JUICE !!
Linda har visat mig en billig och ack så god sort, utan socker och med massa fruktkött !!
Detta får dock inte bli en vana då jag är lite allergisk mot apelsin i stora doser. .
Och när jag väl fått upp min passion för något så kör jag fullt ut !
Allt eller inget är lite av min grejj. . !

Frulle på jobbet: apelsinjuice, bubbelvatten och grönt te med mjölk !
Ingen snuva mer - trots stenhårt på att juicen gjort mig frisk. . !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så sant Lotta, det är allt eller inget när det gäller dig :) Kommer ihåg när du åt keso i mängder, överallt hade du med dig en liten kesoburk, och örtsalt, haha! Eller när vi var mindre när du drack mjölk för fulla muggar, på bion till och med :P



Miss u!

2009-08-27 @ 08:41:56
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0