källarhäng

Jag, darling och simon har lirat fotboll ikväll - KUL var det !
(Träningspass nr 2 för dagen, än så länge håller jag mitt schema.)
Tänkte tillbaka på min "karriär" som fotbollsbrutta i Brynäs IF,
vad roligt man hade tillsammans ! Och vad duktig man var på den
tiden. Nu har man då tappat en del . .

Vi bokade även nästan en kryssning till Riga i helgen, nästan nästan . .
På slutet skulle man fylla i födelsedatum och det var då det sket sig
för Natta. Imorgon ska vi dock ringa och checka, man kan ju alltid
hoppas. . Skulle vara SÅ kul att göra något annat än en sväng på Slick
till exempel. Min plan B är att vi ska göra tacos, blev sååå sugen nu !

Nu har vi källarhäng vi tre (dvs jag, darling, simon). Det innebär lite dator,
lite fotboll (of course my friends), lite pokerspelande och lite gotta . .

Imorgon ska vi upp med tuppen (nästan iaf. .) och in till AMS på möte. . . .

Kommentarer
Postat av: Caroline

jaha, vad kul med riga! :D

men du vet att jag är i stan imorgon mellan 12-15 ca, så det är bara att höra av dig gumman!



när ska vi göra interpool då?!? jag är så sugen på en margarita ;) nästa helg kanske?



puss puss !

simon hälsar till sin bästaste gudis!



2009-04-23 @ 06:43:04
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Milla

Men taaack gullis!!! Jag satt med den hela kvällen igår och ja, kanske är nöjd äntligen ;)



Ja, Älskar Erikshjälpen! Det ligger där ute mot brynäs, gamla GTK? Precis i slutet av ån, nästan mittemot alderholmen - är du med? :D

2009-04-23 @ 08:38:41
URL: http://elkade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0