Lilla lotta, snart 24 basst. . .

Comviq, telia, halebop, you name it... daaah !
Det är en djungel detta, abonnemang hit och kontantkort dit. .
Måste byta nu, har ALLTID en räkning på minst 1000 spänn. . INTE OK !
Har nu comviq kompis abonnemang, vi går inte ihop vi två. Uppenbarligen.
Ska återgå till ett hederligt kontantkort. Och även byta operatör.
Är det någon som har tips på vad en pratkvarn som mig borde ha ??

Varit på ams idag på möte. Kommer aldrig därifrån glad och tacksam !
Frågade om jag kanske kunde ha chans till praktikplats inom handel då
skolan i göteborg har ett krav på minst 3 månaders erfarenhet inom just handel.
Men nej nej, lilla lotta får vänta till hon har fyllt 25 år för att ha rätt till just praktik.
Hos ams är man ungdom tills man fyller 25, jaaha ?! I resten av samhället är
jag klassad som vuxen då jag faktiskt fyller 24 jäkla år om 2 veckor !!
Man tackar för hjälpen, än en gång . . .

Annars har det varit en bra dag. Gått en sväng på stan. Bokat tid hos frissan, dvs
johanna. LÄNGTAR !! Gjort några riktiga fynd även för en gångs skull, kontot tackar mig !

Imorgon blir det liten roadtrip förmodligen med emelies pärla.
Hoppas på sol sol sool !!

Burret som ska fixas, ska bli underbart !!

Kommentarer
Postat av: Anneli

LOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stress stress stress. 15-årskalas, buster cup i mora, smkval i cross. Puh, förlåt att tiden inte riktigt räckte till att höra av mig idag:(

Men jag LOVAR LOVAR LOVAR, JAG RINGER DIG MÅNDAG ELLER TISDAG nästa vecka. Nu var det länge sen.

Måste träffas och uppdatera oss lite . Kram från en stressad mamma.......

2009-04-28 @ 19:12:33
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du! Du borde skaffa Telias abonemang "Fast pris" ! Då ringer jag gratis till dig och du ringer HUR MYCKET DU VILL till alla nät för 599:-/mån :):)

En liten bonus är att du så skulle ha mottagning när du besöker din gudson här ute på landet ;)



Om ni vill kan ni väl roadtrippa hem till oss? Om ni inte har någon annnan destination vill säga.



PUSS ÄLSKADE.



2009-04-28 @ 19:34:06
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du! Du borde skaffa Telias abonemang "Fast pris" ! Då ringer jag gratis till dig och du ringer HUR MYCKET DU VILL till alla nät för 599:-/mån :):)

En liten bonus är att du så skulle ha mottagning när du besöker din gudson här ute på landet ;)



Om ni vill kan ni väl roadtrippa hem till oss? Om ni inte har någon annnan destination vill säga.



PUSS ÄLSKADE.



2009-04-28 @ 19:35:16
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0