run run run . .

Sprungit och gått en timme i regnet - SKÖNT !
Nu har jag börjat mitt nya liv, mitt nya nyttiga liv ! Nu jäflar !
Vi måste ha sett ut som två dränkta katter som kom och jogga, haha.

Slängt i tvätt i maskinen, åkt och handlat, nu håller grapparna på att laga
mat. Stuvade makaroner och falukorv, det snackas lite om hur man gör när
man stuvar. Jag väljer att inte lägga mig i . . jag är inget proffs i köket så att
säga . . !

Måndag:
- Ska börja med ansökningarna till skolan senare . .
- Ska även packa väskan, imorgon drar jag in till stan till Linda och Suss !
- Ska fixa nya låtar på Ipoden och fixa Adobeprogrammet . .
- Ska kolla på film (Patrik 1,5) och mysa !


Ge mig sol, ge mig sommar, ge mig dom mysiga kvällarna i boulongern !

Kommentarer
Postat av: Caroline

vet inte om falukorv och stuvade mackaroner är de bästa ingridienserna i ett hälsosamt nyttigt liv lottis :P men gott är det!



jaa, vi måste ses snart igen!!! du är så välkommen hit när-du-vill! bara vi är hemma vill säga:D



nu ska vi ut på en morgon prommis medan solen skiner! ha en mysig dag på stan med brudarna!



puuusss



2009-04-14 @ 08:33:44
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0