rise and shine . .

Har haft liiite problems med mina tekniska prylar om man säger. . .

Här är listan:
- Datorn - VIRUS
- usbminnet - VIRUS
- minneskortet på kameran - VIRUS
- telefonen - SÖNDER
- laddaren till Ipoden - SÖNDER

Det går bra nu . . .


Det började med att jag fick virus på usbminnet och minneskortet i kameran
i thailand . . det fördes vidare till min nya dator i sverige när jag kom hem . .
Mobilen tappade jag i backen när jag var ute och sprang . .
Och laddaren till Ipoden dog väl någon gång under flygningen hem i resväskan . .

Nu är datorn omformaterad och räddad iallafall. Tack darling.


Varför ser jag gravid ut ? Herregud, haha. .



Kommentarer
Postat av: maddo

LOTTA! så fin du är!! åååh! känns det okey att vara hemma från paradiset ?;) här är det myspys som alltid. lugnt och skönt hehhe



blir du hemma nu ett tag?

hoppas vi ses då!

håller på att planera hemresan, tänkte åka den 5e elr 6e maj. såg nu att jag sparar ca tretusen om jag åker till london stannar och hälsar på jullan, carro, lina och sedan tar ett ryanair flyg hem. känns som en jävligt bra idé! istället för att åka direkt hem och ja förlora tre lax!



jag hoppas det blir öl och chill i sommar !

hade så br anu!!!

PUSSAR

och ja, lilla virusattacken?! haha hoppas allt löst sig!

2009-04-16 @ 10:37:31
URL: http://maddonielsen.blogg.se/
Postat av: Anneli

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! Vart har du tagit vägen?? Kanske du jobbar xtra på interlan;) Skönt att dom bryr sig och kollar upp det här med virus, det är ju så OOOOOOOOOOOOOOOOtroligt irriterande när man får det på datorn. puss på dig

2009-04-20 @ 11:57:10
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0