måndagsgöra. .

Idag har jag underhållit mig själv med detta:
- cykelutflykt med darling runt "byn", hehe.
- varit utelåst i nästan 2 timmar. . legat på studsmattan och solat
  och pratat i telefon i väntan på simon och nycklar. . rätt chill trots allt !
- lagat korvslantar, köttbullar och stuvade mackaroner till familjen.
  jag stod för köttet, simon för mackisarna.
- tvättat sig lite rena kläder.
- suttit och kollat på darling när han sydde om sina fishermanbrallor.
  rätt duktig var han måste jag säga !
- jag, darling och kicki har åkt och agerat ambulans till simon som på sin
  fotbollsträning lyckats vridit till knäet. hur illa det är får vi veta när dom
  kommer hem från sjukan. stackars !

Nu blir det lite nytta på datorn. Dvs ansökan och inskrivning på diverse
bemanningsföretag. Men både jag och darling är ruskit sugna på glass,
båda två. Helt otroligt. Kanske blir hojjen till kiosken, vem vet. Tjooho !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0