förberedelserna är igång

Cyklade till stugan, jag och darling på en varsin hojj i förmiddags.
Kollade läget vad som behövdes göras inför morgondagens bravader.
Solen tittade fram när vi satt på bryggan också - sommarfeeling !!

Nu är mattias och pappa kent i stugan och fixar med badtunnan.
Jag längtar till vi får hoppa i imorgon kväll !
Hoppas på finväder, men man vet ju aldrig med våra vädergudar. .

Så sista april kommer bjussa på grillning, tunnbad, spelafton och öl
i sann stuganda - MYSIGT !!

Nu ska jag snart in till stan för middag på italienska på söder med mamma,
monica och linda. Älskar deras mat, rekomenderar styggt !

Varför bloggen är så tråkig med bara text text text är för att viruset fortfarande
härjar på mitt minneskort. . Det går inte att formatera det heller . . typiskt !
Ska gå in på stan om jag hinner och fråga om dom kan hjäla mig. I wish.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0