finfin onsdag

Toppengod mat och toppenbra sällskap ikväll på italienska !
Började med ett glas vin på Interpool. Jag, mamma och min gudmor.
Sen fortsatte det på restaurangen med mumsig mat och ännu mer
sällskap. Härlig onsdagkväll !

Gick till darling sen. Han var hos Patrick och Elin. Där satt dom gänget
och kollade fotboll. Ikväll var det mest grabbarna som hördes.
I wounder why. .  Haha.

Imorgonbitti ställer vi klockan för avfärd till stugan efter väskan har packats.
Börja elda upp tunnan, städa och förbereda grillen.

Ser sisådär ut med vädret tyvärr, men det finns ju inga dåliga kläder. . .




Kommentarer
Postat av: natta

det är sol och klar blå himmel här inne i storstaden, hur ser det ut på era vyar?



dessvärre lite små kallt. but hey, klockan är ju inte ens 9? tillåt mig att tro på fint väder ikväll, gull! :)

2009-04-30 @ 08:39:34
URL: http://nathaliemagnusson.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha. Ja, du vet efter sex. Fick en liten meltdown. Haha. VIlle inte riktigt skrika ut det i bloggen - så nu gör jag det på din istället. BRA DÄR.



Men ha en supermysig Sista April hjärtat. PUSS!!!

2009-04-30 @ 09:13:19
URL: http://elkade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0