daaaaaaaaaaaah !

Jag fattar verkligen inte varför jag INTE kan sova på mornarna . . ?!?!
Jag har alltid varit relativt morgonpigg, men någonstans går väl gränsen ?
Tvivlar på att jetlaggen sitter i fortfarande . . herregud !

Nu har pappa gått till jobbet också, ensamt och tomt blev det här.
Och inte kan jag ringa darling än, han sover definitivt gohjärtat !

Pappa tycker jag ska börja med Yoga för att kunna koppla av och lugna ner mig
en aning . . Jag skulle inte kalla mig stressad, aktiv känns som ett bättre ord. .
Eller ja, en blandning kanske . . GE MIG ETT JOBB !

Längtar till ikväll ! Ska krama ihjäl Linda och Ida, nästan iaf !!


Morgonprommis på Koh Tao . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0