BANGKOK BABY !

Bangkok, staden som aldrig sover - aldrig !
Anlände imorse 04.20 efter en natt på buss som
gick superbra ! ALLA värdesaker har vi kvar !
Dock väldigt sorgligt att lämna Koh Tao, Natta,
Sågen, Oscar och Ida - ville stanna i paradiset !

Men nu ska jag, darling och Emelie (som vi knackade
på imorse 04.30) doing our thing på BMK !
HÄR SKA SHOPPAS - SOM DET SKA !!

Bor såklart på Kho San Road, poolen längst upp på
taket ska utnyttjas väl imorgon i den sista thaisolen vi
kommer få på ett tag ! Älskade Thailand !

Jag och Mattias satt och pratade, mindes och gick
igenom vår resa igår på båten från Koh Tao !
Vilken resa - VILKEN UNDERBAR RESA !!
Bästaste darling och jag, kan inte ha haft det bättre !

Snart ses vi därhemma, väldigt snart ! PUSS !


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh, det ska bli så kul att ni snart är hemma!!

Vilken tid kommer ni hem???



Kram på Er båda!

2009-04-03 @ 12:14:20
Postat av: Milla

Sa jag att jag har storlek medium på kläder och 36,5 på fötterna??? ;) haha. Enjoy shoppingen och kom hem till mig med massor av roligt att flasha! :) PUSSS

2009-04-03 @ 17:13:36
URL: http://elkade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0