Älvkarleby by night . .

Nu befinner jag mig i Älvkarleby hos Klara. Jag, pappsen och Klara.
(För ej som ej vet så är Klara pappas ex.)
Jag och pappa har sprungit en sväng, sen har vi ätit världens godaste
älgkött, sås och potatis och nu blir det snart kaffe !

Tanken är att jag ska sätta igång med ansökningarna till göteborg lite
senare . . ska bli spännande !
Nu har jag ju alla Adobe-programmen i datorn också - WIIIIE !

Imorgon blir det tjejer tjejer tjejer för hela slaaaaanten !


När Simon håller i kameran blir det närbilder för hela slanten . .

Kommentarer
Postat av: Simon

Dom blir även snygg som fan!

2009-04-21 @ 22:26:19
Postat av: Caroline

Haha visste inte ens att hon hette Klara, för mig är hon Lådan! ;)



Aah, men det är härligt med lite tjejmys! Själv var jag en av medlemmarna i barnvagnsmaffian igår kändes det som, jag och Andrea och Diddi med alla tre barnvagnarna. Lunchade på waynes, sen skulle jag hitta en vårjacka var tanken, men jag hittade NADA! Vart är dom??!



Har du några planer för fredag då? Tänkte lämna Simon hos farmor så jag kan åka ner på stan en snabbis. Om du vill/kan så kan du väl hänga med? :)



Pusss älskade!

2009-04-22 @ 07:52:12
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0