Wooooh !

Halva bohaget är nu flyttat till andra sidan stan.
Tror vi kommer trivas gräjt, det är ett fint hus. Ett stooort fint hus !

Fyra grabbar flyttar ut, tre bor kvar. Så kommer jag, Mattias och Jake.
Mh, så ska man bilda sig en ny liten familj på rappveien 28. Japp japp.

Jag, darlo och Jake delade på en pizza som lite (med betoning på lite) flyttmat.
Första pizzan (om man inte räknar 7 elevens) sen vi kom till norge.
Och även denna var inte från en riktig pizzeria, det var en fryspizza... Snopet.

Nu är jag trött.
Sov gott babes !



Woooh, vi har taggat för Hellacopters idag ! Woooooooh !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Följer jag Idol??? Icke. Jobbet, ja du vet ju hur kul det är på en skala.Mysigt med en massa grabbar omkring sig. Man kan ju spela lite dum och hjälplös och vips får man hjälp med det mesta..... kraaam

2008-09-29 @ 22:11:23
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0