lazy lördag

Imorgon klockan tolv rullar tåget från gävle mot stockholm för byte till oslo och sen byte till stavanger!
Nu är klockan 15.20 och här sitter jag i mattias källare och lallar runt på internet. Har precis varit och ätit lunch med pappsen, schnitzel och pommes! Min andra halva ligger i sängen och snoozar och mår inte riktigt jättebra idag..
Vaknade av ett sms från anneli vid ett, "packar ni, ni ligger väl inte och latar er?"
Nej, vi packar inte. Inte alls. Lite tokigt för jag vet att jag kommer få panik om ett tag, packa för fyra månader framåt går inte på fem minuter för mig..
Men det kommer väl när sviterna från gårdagen försvinner, speciellt för M. :)

Blev avtackad på jobbet igår av chefer och liknande. Presentkort, godis och jättefint betyg!
Fick även hejdå presenter från Jill, Anneli och Carro - jätteglad blev jag! SUPERTACK gullisar!

Klockan sex träffades alla tjejerna på Helt Enkelt, sen åkte vi hem till  Suss och partajja vidare för att sedan avsluta på Slick med lite dans och lite tårar från Suss och min sida. Gohjärtat mitt!

Har egentligen noll inspiration till att skriva.. eller packa.. eller göra något alls förrutom att ligga i sängen och lata mig!
Men bjuppar på två sommarbilder från sommaren som försvann fortare än vad den kom...






Kommentarer
Postat av: molle

älskar bilden längst ner <3 .

2008-09-07 @ 01:52:46
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0