Helgens bravader i liten sammanfattning..

Har varit på legevakten med darling, tog blodprov och konstaterade att det är bakterier som attackerat min stackars babe. Så nu har han fått penicillin (eller liknande) och kommer snart vara pigga killen igen !

Har även haft vår berömda flyttstädning idag. Javisst...
Jag vaknade vid halv tio, mattias likaså men fortfarande krasslig och därför fri från den grövsta städningen.
Så jag tog en kort springrunda till 7 eleven för att köpa frulle till oss, calzonepizzan med skinka i för 45 nok.
Bara det att det började spöregna två minuter efter jag gått ut från dörren och att pizzan skulle ta 10 minuter att värma upp. Så, jag sprang hem igen, utan pizza och dyngsur, och lagade tortilini med diverse röror till. Mums mums !
Ja, och sen till städningen då. Jag stod på alla fyra med plastkassar på mina fötter och skurade toaletten från golv till tak av allt jag var värd.. Att resterande i huset fortfarande låg och sov när klockan tickade ett-halv två fick mig att gå i taket när jag skurade rent deras skit.. Så jag svor lite och väsnades tills alla var på benen med varsin mopp eller trasa.
En för alla, alla för en ffs !

Nu har jag fått lektion i matlagning av Jake. Han bjussar på kyckling med stekt ris som söndagsmiddag.
Och jag har, med lite hjälp då, gjort marianden, fixat (och tyckt lite synd om) dom tre kycklingarna och kirrat riset !
Skitkul att laga annat än konservmat för en gångs skull !
Som belöning gav jag mig själv två öl under matlagningskursen. För det var jag värd...

Har gått igenom gamla mobilbilder. Och tjejer, titta vad jag hitta !
Morgonstund i Surfers paradise, Australien !
Say no more....









Kommentarer
Postat av: moll

Heej!

Jag är i Norge forf, men åker 07.47 härifrån till katrineholm till norrköping till gävle. Lilla omvägen , kommer fram 17.00 , god thats fun!

Aah , lite skoltrött då förstår jag , det var jag också! Men nu känner jag mig på huggget :D Men större chans för oss att ses i Gävle ju gumman! <3 . Vi har vår lägenhet ett tag till innan vi måste va ute, sen blire nytt som gäller.

HAHA , det låter lyckat gummsan. Klart att kvinnan i huset ska behöva ta tag i det för att det ska ske!! unfair! :D men du är bäst ändå :D PUSSS!<3

2008-09-28 @ 21:26:21
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: suss

ÅÅÅÅÅH!!!! Visst va det då jag gick å mumsa på en munk? :D SAKNAR DIG MITT GOHJÄRTA!!! Hoppas du piggnar till! Love,love,love,love,love,love,love! <3

2008-10-03 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0