Tack och hej FLB!

Ja, min blogg ser fortfarande för täski ut.. Men under dagen måste jag fixa det på ett eller annat sätt!

Sista dagen på FLB Logistik för mig idag!
Sista morgonen jag stämplade in här, drack mitt morgonkaffe och började fuktkolla och singelpacka med Anneli..
Nej, det känns inte alltför sorgligt! Jag längtar till vi kommer fram till Stavanger nu!
Visst kommer jag sakna mina tjejer här och en och annan truckförare. :)
Men men, life goes on.. for sure!

Ikväll blir det middag på Helt Enkelt!
Jag, Linda, Susanne, Frida, Camilla, Ida, Maja, Carro och Emelie ska äta gott, dricka gott, må gott!
Sen väntas utgång, sista dansen i Gävle på ett tag - shake it!
Kommer sakna Julia, Lina och Carro ikväll men dom verkar styra London rätt fint mina tjejer!

Nu blir det sista frullen här.. hungrig som satan! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jag vet inte! Jag vill gå ut på ett sätt. mazttias tyckte att jag skulle komma och ta en öl oxå. men jag jobbar ju i morgon oxå.. så känns lite segt. men jag är inte omöjlig :) så det slutar säkert med att jag går ut iaf :) Kram

2008-09-05 @ 09:26:03
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: maja (frugan)

alltsåååååååååååååååå. ska jobba imorrn DVS. JAG KAN INTE FESTA MED MIN FRU IKVÄLL! och hur känns det?! NJEEEEE.

jag kommer nog förbi iaf, om inget drastiskt händer.

i love you.

2008-09-05 @ 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0