Sol i sinne, brun inne ! /Rudolf

Idag blev det bara en liiiten snabbis in på Sandnes köpcentrum.
Kom bara ut med en liten väska, lite ögonbryn- och fransfärg och en liten massagegrejj för våra arbetande ryggar.
Det kostade bara liite... Ok, jag vet.. Jag kan inte INTE shoppa, det går bara inte !
Så i små doser får jag, faktiskt. Ibland.

Nu står mattias och lagar mat (jag lagar också mat ibland, alltid frukost iaf !),
idag bjuds det på 2 kronors köttfärsen från COOP affären - älskar´t !
Det är skitbra med klumpiga medarbetare !
Idag lyckades jag även med min första lilla missbedömning..
Drämde en pall rakt in i ett 6-pack 4,7% öl, så det började pysa och droppa till ölburken var tömd..
Jättebra tänkte ja, billig öl i affären i eftermiddag..
Tror dock dom inte får sälja ölen billigare - myche synd, myche synd !
Annars går det superb, fick beröm idag av två norska medelålders - glad blev ja !

Igår flyttade en av killarna hem efter bara drygt någon vecka här i huset.
Dödsfall i släkt eller familj - tänker på han !
Så nu är vi sex stycken kvar i villan, fem grabbar och lilla moi !

Ska va snäll flickvän och hjälpa darling i köket nu !
Tänker på er därhemma - allihopa !
PUSS GULLISAR !



Konst, festivalkonst, Roskildekonst !

Kommentarer
Postat av: carro

åh lottis! låter som ni trivs bra och att allt flyter på som det ska för er där borta! härligt att du är flitig med att uppdatera bloggen också!! :D

saknar dig mitt lilla sötfrö! pusss

2008-09-17 @ 18:29:14
Postat av: Lotta

SAKNAR DIG OCKSÅ HJÄRTAT ! och lillismagen ! :D

PUSS !

2008-09-17 @ 19:36:20
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0