run for your life

YES !
Vi har gjort det, varit ute och sprungit/gått/joggat i nästan två timmar i söndagssooolen !
Skitmysigt ! Det var inte igår man rörde på småbena..
Senast var väl morgonprommisarna på Vietnams stränder i feb/mars sådär. :)
Bilden är från igår, idag blev det joggingkläder för den rätta träningskänslan !




SMS STOPP !
Kan inte ta emot sms och kan tydligen bara skicka till vissa.. ?!
Så skickar ni och inte får svar så är det för att dom inte kommer fram..
Skittråkigt och frustrerande!
Men ska ringa imorgon och försöker styra upp det och skälla lite på Lebara!
Men så ni vet, jag är inte osocial jag har bara en skitoperatör...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blev de med smsen?

2008-09-14 @ 21:19:48
Postat av: molle

Tjeena puman! Jo de är kallt som fan här i Sverige alltså, speciellt i Linköping känns de som! :D

Jo han trivs bra , men han saknar ju mig, jag menar , VEM GÖR INTE DET ? ;) Jag söker jobbjobbjobb men det är sjukt svårt att få. Men har letat fram lite jag ska ringa till i veckan nu =) Ja , du har tur om det är roligt de där :D kanske lite ombyte från all slentrian på flb! Gör ni om dagarna då, förutom powerwalkar ;) PUSSPUSS darl. Saknar

2008-09-15 @ 01:55:25
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du är saknad. ska till doktorn i morrn. Skitjobbet du vet på mic. min rygg fick nog, går som en nödig hund...... KRAMAR TILL ER

2008-09-15 @ 14:51:14
Postat av: natta

Det var jätte roligt att höra av dig här om dagen och jag svarade faktiskt tillbaka på sms:et ;) vad bra att allt fungerar toppen där borta! Saknar ditt underbara face ute i dimman.

2008-09-16 @ 13:29:33
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: suss

Heeeeej hjärtat! Fan va fin blogg! Dåliga lilla jag kollade först nu..men du vet ju hur jag är!

Jag fick ditt test sms igår. Men fick du mitt sms sen?

Åååååååh vad jag saknar dig här hemma! Vill ringa dig hela tiden! Jag är ju så van att bara trycka ring lottis på mob,men om jag gör det nu så får jag ju typ inga pengar kvar..men jag får ta och ringa från hemtelefonen istället. Mamma pappa betalar,perfekt! :D

Jaha och nu är det fredag och då blir det att dränka sina sorger,längtan efter dig, med alkohol! :D

Men hoppas allt e bra! LÄNGTAR EFTER DIG!!!!

Vi hörs gullis! Jag ringer dig efter helgen :)

PUSS PUSS PUSS

2008-09-19 @ 13:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0