Pasta pasta pasta..

Första middan är lagad i  nya hemmet.
Här har vi stor spis, ugn och frys iaf.. ja ni vet sånt som vi inte hade hemma, haha.
På menyn idag: Pasta och pastasås - yeahs ! ;D
Det kommer nog bli en hel del liknande framöver nu, men det är tur att jag har vi min starka sweet chili sås som jag kan dränka allt i, haha.

Nu sitter mattias och småsnackar med en av grabbarna i huset. Det är bara killar öööverallt, hehe.
Men imorgon ska det börja en tjej med oss på jobbet - hoppas på henne ! ;D
Känns jättebra, gillar vårt rum och vår stooora säng ! Och snabbaste internet har vi - for free !

Har bytt till mitt norska kort nu (004746273022), har äntligen fått det registrerat.

Jaha, nu blev det enbart kursiv stil.. hoppas det är lästbart ändå!

Näe, nu blir det en dusch, sen en film.. Sov gott allihopa!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag skulle trivas med bara killar :) brukar bli enklast så. minst tjafs helt enkelt! :) Hoppas ni har det bra på jobbet nu!

2008-09-09 @ 09:13:44
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

herreguuuudddddddd! nu är de jag som jävla ringer dig på schtuts! kanske du joppar!? ska man vänta?

de blir till att dra ett mess iaf!

ni verkar ha de top notch ju!

och endast killar alltså!? JOJO! man kommer på besök som sagt ...

HÖRS SNART RÅTTAN! all lycka / lindis

2008-09-09 @ 12:13:08
Postat av: madd0

jamen vaddå kul med bara grabbar jue :D låter som att ni kommer ha det så jävla gött! pepp! vad blire för jobb?



JAPP spännande är det, sydafrika liksom. flytt i december, tidigare om papprerna blir klara innan.

men ändå förstå vad skönt att det blir ngt. annars hade jag suttit ensam kvar här i gävle! ni alla andra bara sticker ju ;) och JAG FÖRSTÅR ER!

2008-09-09 @ 18:47:02
URL: http://maddonielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0