Packningsförsök del 2..

Klockan är nu 19.45. Inte myche har vi åstakommit...
Insett att vi har mer mat än vi orkar bära, det är ju alltid nått.
Har även övervägt att åka och köpa pizza, också det alltid nått.
Även inhandlat två chipspåsar och cola dagen till ära.

Nu är mitt pass mer eller mindre borta.. Låg inte i väskan i pappas bil som jag trodde..
Ja, det är nu paniken börjar smyga sig på.. Måste leta, måste hitta det!
Utan pass inget norskt personnummer, utan norskt personnummer inget bankkonto och utan
bankkonto ingen lön.... yeah lotta, du gör det bra!

När jag får panik gör jag ingenting av det jag borde, det är därför jag sitter här..
Hoppas ni har en trevlig lördagkväll allihopa!


Uppdatering:
Passet är hittat, husfriden är räddad!

/Glad Lotta


Uppdatering 2:
Nästan packat och klart nu, bara dom tre resväskorna med mat kvar...
Ryggsäcken är sprängfylld med kläder, skor och hygienartiklar.
Men all denna mat ?! Ja, det blir nog att ta bort några kilo pasta imorgon bitti.
Har även hunnit med en pizza, förmodligen den sista på ett par månader nu.
Nu är det bara att ställa in sig på burkmaten och pasta i massor - uuunderbart !
Såg att linda lagt ut en massa härliga (?) bilder från gårdagen, det här är den mest skumma från kvällen.
Det är Ida jag pussar på, inte pepparkvarnen...


Kommentarer
Postat av: Anneli

Varför blir jag inte förvånad??????????????

2008-09-06 @ 20:39:41
Postat av: Lotta

Jag vet anneli, jag vet.. ;D

2008-09-06 @ 22:21:35
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: molle

tjeena! hehe , ser att det går framåt ;) Jo Kristoffer kom hit, och han åker tillbaks imorrn! Så de har mest blivit lugnt , gått på ikano en sväng och så ätit gott och slappat. De är fint de!

Nu drar ni!! Rocka loss där baby! De vet ja att du gör :D utan mig dock :/ . hehe. ta hand om dig!! <3

2008-09-07 @ 01:50:52
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: madd0

LOTTA! fiiin blogg kvinna! ÅH lycka till i norge nu, hoppas ni får dte så jävla gött! :D

2008-09-07 @ 14:01:56
URL: http://maddonielsen.blogg.se/
Postat av: Idaaaaa rimmar på sch....

Heeeeej tjej! =D

Läste allt baklänges jag, alla sätt e bra!

Det är ju susanne du pussar på och jag tar bilden, förstår du väl att de krävs en med fotokompetens för att få en pepparkvarn att se ut som en lysande penis!!! ;P

Måste ta en snus till kaffet i din ära nu. Sweet memories! Lång frukost på min lediga fredag.

Men ni verkar ju ha det så fantastiskt vännen! Fortsätt ha det så vettja! Pusss puss gulletuss!

2008-09-12 @ 11:34:08
Postat av: suss

Det e mig du pussar på! Fan nu har det gått för lång tid att du börjar glömma mig älskling! Därför måste du komma hem!! Lööööve <3

2008-09-19 @ 13:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0