ooh ooh ooh ooh, I am the candyman...

Ja men då har man tagit rekord i godisätning då. Grattis mig själv, grattis.
Efter jobbet åkte jag och Jake och shoppade gotta, tänkte pigga upp darling
lite som ligger nerbäddad i sängen med halsont och feber.
Det blev lite Pringles (då det är väldigt sällsynt med vanliga sourcream & onion chips här, why god why ??),
lösgodis och en jättechokladkaka.
Hungern är inte den bästa hos sjuklingen idag så det blev jag som fick äta,
man ställer väl upp för laget...
Så nu sitter jag här utan riktig middag i magen med enbart 15 kg gotta i lillmagen.
Jag mår som en gud..

Åkte själv till jobbet imorse, lyssnade på Ipoden och drog iväg en hel del sms til nära och kära.
Så under dagen har det "mjauuat" riktigt i fickan, haha alla norrmännen kollar sig oroat omkring varje gång.

Internet är det lite si och så med för tillfället. Att det fungerar nu är ett under, men mattias donar och grejjar så snart är det nog löst. Utan internet inga filmer och program. Helt omöjligt, måste lösas snarast.

"Jag har så mycket jag vill säga men jag ska vara tyst som en mus..."
Mattias har hajjat vinken att jag inte kan både prata och blogga samtidigt,
men nu ska jag lyssna på vad min sjuka babe har på hjärtat.

Annars är allt top notch, dagarna bara flyger förbi och nu är det helg - igen !
HAPPY FRIDAY, HAPPY FRIDAY !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får väl ge veklingen en kram från mig.

Snacka lite fotboll med honom, då blir han nog glad.

Godis är gott, och kanske nyttigt också, vem vet.

Så grattis då, på din slårekordiätagodisdag.Hoppas det går bra för papsen i din stooooora lägenhet, bara han inte går bort sig. Kraaaaaaam.JA JAG BORDE VARA DÄR

2008-09-26 @ 23:38:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Nathalie

darl, darl, darl!

Vi hade en oerhört lugn kväll, vi har precis fått hem datorn igen, lyckades fixa den trotts allt. Så henrik satt och spelade FM hela kvällen och jag kollade på tv och tyckte synd om mig själv :) har åkt på feber. huva, stackars mattias. hälsa att han får krya på sig!



Jag håller ställningarna åt dig här hemma, inte allt för mycket som händer i gammla hålan gävle. skulle gått ut ikväll egentligen, men icke. är man sjuk får man vara hemma!



När är vi välkommna ner? :) Ta hand om er. Stor puss!!

2008-09-27 @ 12:03:20
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: moll

nemen , hejsan! du måste läsa min blogg NU gummsan.

Shoppingrunda i Norge idag =)här är de najs!

Hehe blev bara en mössa men ändå! =)

Hälsa mattias att krya på sig!

Allt bra annars snutt? PUSSPUSSsötbulle!

2008-09-27 @ 18:45:15
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0