Oh lord !

Mattias är fortfarande rasslig och krasslig, blev lite piggare under manchester united matchen..
Men nu är den slut och så även darling...
Misstänker en halsfluss efter doktor lotta hittat massa vita prickar i lilla halsen,
men kicki säger att jag är så van vid hans bakterier så jag iaf förhoppningsvis klarar mig.
Jag måste ju vara pigg och ta hand om åbäket mitt, killar och förkylningar... oj oj oj.

Imorse drog jag på mig Nikepjuxen och Ipoden för en springrunda före frullen.
ÄLSKAR´T ! Guu som jag har saknat springandet och känslan efteråt !
Sprang runt i en timme, hade ingen aning om vart jag befann mig men med Korn,
Hoffmaestro och andra guldklimpar i lurarna spelade det inte så stor roll.
Och hem kommer man ju alltid till slut.

Det blir lugnt ikväll också, mattias måste pigga på sig för imorgon väntar flyttvask av hela huset.
Utan nästan några redskap alls ska vi få villan att skina och godkänd av Student Consulting,
wish us luck !
Grabbarna i huset ska även parta loss ikväll. Så det blir alltså jag, en sjukling och fyra bakpackade grabbar som skrubbar och fejjar imorgon... oh lord !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

baby, baby, baby!

åh fytusan, det är då inte roligt de inte. Då förstår jag att han är sängliggandes, men annars har ju pojkar en viss tendens att bli överdrivet sjuka ;) you know.



Jo, förtusan. nu spökar halsen lite bara men ingen feber, tack och lov! Just nu sitter jag och kikar på fotboll med henrik. Vi blev barnvakter ikväll, så det är mysigt. Min lillebror på 1,9 år :)



Jaså, fan vad lyx med en villa! läste om den i något inlägg på bloggen din, den låter fräääsch! Och självklart måste jag få spöa dig i en pingis runda :D Det lät helt underbart med den där gogging rundan!! En sån blir det för mig imorgon med.



Nej, nu blir det mer godis att fylla ut min enda magruta med! STOR blöt puss på kinden..

2008-09-27 @ 20:24:34
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: moll

Heeej! Jaså, gick du den, men varför slutade du? (nervös) . Jag ska bo i Gävle :DD aldrig att jag skulle bosätta mig i Bollnäs helt solo! :D Jag ringde till skolan för att fråga om programmet började till våren också, men så sa hon att jag kanske kan hoppa på nu iallafall =) så pratade vi lite om va jag kan och har gjort oså. SÅ, på den vägen! <3

Jag är asnervös! Hehe, tror du jag kirrar det?

Saknar dig pumi. Peppa mig :DD Hur är det med dig då gummsan? PUSSPUSSPUSS

2008-09-27 @ 20:45:21
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0