Nytt försök med nytt nummer !

.. eftersom att det andra numret inte fungerade klockrent så har jag nu gjort ett nytt försök med ett nytt kontantkort,
denna gång Chess Global. Verkar funka prima såhär långt, så från och med nu finns jag på: 004740348738.


Har precis varit och kollat på det nya huset som vi flyttar till nästa tisdag !
Jäklar i min lilla låda, är inte trökigt det eller !
Tre jättevåningar med enbart trägolv, träväggar, trätak. Plus en bastu, pingisbord och tre badrum !
Hej där jättevillan, nu kommer vi !
Får även med oss vår gamle vän Jake härifrån, det är toppen han lagar mat som en gud !
Och igen blir jag ensam tjej, men har en jättego tjej på jobbet att sköta tjejgrejjer med !

Fick en överraskning av mattias idag efter jobbet, BH och trosor jag varit och kollat på i helgen !
Han är bäst min käraste darling !! <3

Nu blir det sängen, film, popcorn.. eller så somnar jag om tre sekunder, ni känner mig !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fått en utmärkelse i min blogg gummsan, kolla in den så fort du ser detta! PUSS molle

2008-09-22 @ 21:39:33
Postat av: moll

Heeej! :DDD

Ja det är det du får ha i tankarna förstår jag!

Jo det är bra med mig faktiskt, lite seg av att bara sitta hemma om dagarna, när jag är van att jobba egentligen! Men jag fortsätter att söka och söka.

Hur är det med er då? <33 .

Japp , norge för hela slanten i helgen! Naajs!

PUSSPUSSsöt

2008-09-23 @ 12:24:11
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: moll

Tjaa :D Internetproblem är skit asså! :D haha. Man är ju beroende. Lyssnar på Cats in the cradle baby. <3 drömmer mig bort. PUSSPUSS love

2008-09-25 @ 00:04:01
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: natta

hello you!

Hur står allt till där borta, härliga?

Jag följer din blogg intensivt ska du veta :) härligt med uppdateringar med jämna mellan rum. Ta hand om dig baby!

2008-09-25 @ 14:00:12
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: jillsan

heeeeeeeej gullis =)



vad kul att du har bloggen din så jag kan läsa lite om hur du mår och hur ni har det =)

saknar dig hjärtat<3

det var ett tag sen du skrev nu ju,,,,skriiiiiiiiiiiv för fasen ;)

ta hand om varann nu =)



pusssssssssss love

2008-09-26 @ 15:13:05
Postat av: Anonym

kolla Lottapotta, jag försöker

2008-09-26 @ 22:50:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0