Morgonstund...

... har guld i mun. Nästan alltid.



JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP !
Ja, jag är en tröttis.
05.40 ringde klockan.
06.10 gick bilen.
06.50 kom vi fram till jobbet.
07.00 arbetsdagen börjar...

Sitter här med morgonkaffet nu, kanske det godaste som finns.
Ska föra över pengar till Mattias nu efter gårdagens storhandling BIG TIME på Willys till Norge.
Haha, har väl aldrig handlat så mycket på en och samma gång, men nu har vi så vi klarar oss
ett litet tag iaf...
Dock återstår problemet hur vi ska få med allt. Bara en liten detalj, bara en liten detalj...

Efter jobbet väntar middag ute med mamma, ska bli jättemysigt!
Sen ska jag träffa min Suss och ja, umgås så mycket som det går!
Nu är det inte alltför många dagar kvar..

Gohjärtat Julia glömde en liten sak när hon packade inför London.
Inget stort men ack så viktigt..  Passet baby, passet!
SÖTNOS!



Somnade gott igår efter världens finaste och vackraste kärleksbrev!
PUSS ÄLSKLING, PUSS!


Nu. Jobb jobb jobb jobb... ooooh yeah!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Världens finaste och vackraste kärleksbrev till världens finaste och vackraste människa!

Nu ska jag få nån rätsida på den här dagen, en äggmacka och lite kaffe kanske. Sen får vi se vart de bär.

Puss älsklingen!

2008-09-03 @ 11:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0