Life is better when you surf !

.. jo, nu har man ju inga surfkunskaper att skryta med. Över huvud taget. Jag erkänner.
Men efter att ha suttit och snackat med en grabbarna i huset som också har travel up the east coast of Australia så vill man ju bara tillbaka !!
Ååh, jag och mattias har suttit och pratat lite om den kommande resan. Många frågor som behöver svar.
- Vart ?
- Hur många länder ?
- Hur lång tid ?
- När ?
Med tanke på att vi har en del datum att passa in då vi ska möta upp nära och kära så krävs det en viss planering.
Och det här med planering... ja, inte min starka sida. Direkt.
Men Thailand är ju spikat, pratat en del om Laos och Australien och Nya Zeeland...
Och det här med att lära sig surfa lite lite, på riktigt denna gång, skulle ju inte vara helt fel !
Att åka tillbaka till Australien igen skulle inte heller sitta helt fel..
Time will tell, time will tell..

Helgen har bestått av en hel del:
- ÖL ! Ja vi unnade oss några öl. Och det gäller att njuta för man blir halvt luspank i plånkan...
- En solig dag inne i Stavanger. Gått omkring i alla coola affärer, det vimlar av dom. Stackars plånkan även här...
- Film, tv-program, slappa i sängen, choklad, chips.. Ja, allt man får unna sig lediga dagar !
- Gratis söndagsmiddag av halvspanioren Jack i huset. TACKAR TACKAR, mumsigt värre !
- En Calzonepizza från 7 Eleven. Den äger för 45 nok !
- Samtal från gobitar hemma - PUSS på er ! NI förgyller mina dagar !
- Samtal från mamsen från BRYSSEL ! Ja det är sant, hon är tuff min mamma, övervunnit flygrädsland och levt lyxliv med moster och morbror vid sin sida !

Nu blir det film, Mr and Mrs Smith (ett nytt fösök av sömniga Lotta att hålla sig vaken..),
sen blir det till att ställa klockan på 05.10 och upp och hoppa early on monday moooooorning !



Nice try...


Kommentarer
Postat av: molle

härliga resplaner där , jag vill också iväg.. <3 .. åå avis! Allt bra annars puman? =) PUSSPUSS gobiten min

2008-09-21 @ 22:40:42
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: simon

Kommer aldrig kunna hålla dig vaken! puss på er!

2008-09-21 @ 22:58:30
Postat av: Johanna

haha jag har börjat jobba på grunden till thai-brännan nu jag ;) fast en vecka på rhodos ger tyvärr inte mycket färg på kroppen..

Hur går de med planerna då? när åker ni och hur länge blir ni borta? puss

2008-09-22 @ 13:15:58
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej

jag ska åka till australien och vara där i ett år.

Vad var det du gjorde i australien :) och har du några tips på vad man inte får missa? :)

2009-07-19 @ 18:36:44
URL: http://peline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0