lazy sundays..

.. turn to mondays to soon.

Precis ätit frukost, lunch, brunch eller vad man ska kalla det.
Tortilini (stavas ?) med carbonarasås, riktigt gott !
Måttade lite fel med tortilinin så nu har vi mat för hela veckan lång..
Jag är ingen gud i köket, jag vet.

Igår hade vi en heldag inne i Stavanger.
Åkte först till köpcentrumet Kvadrat, hann shoppa en t-shirt och ett par leggins innan panik utbröt...



Efter kanske en halvtimme inne på köpcentrumet fick Mattias panik !! Manchester united matchen börjar om en halvtimme !! Jaaha.. verkar dumt att inte tänka på det före vi åkte till Kvadrat ?! Men sådan underbar flickvän som man är så tog vi första bästa bussen in till Stavanger och letade reda på en Sportbar ! Vilken stämning det var, synd bara att 99 procent hejjade på Liverpool... Och att Manchester förlorade...
Men vi unnade oss en varsin öl och det var riktigt kul att titta ! Så nu vet jag vad jag har att se fram emot på lördagarna framöver...



Sen gick vi runt och spanade in stan. Massa roliga affärer !! Hade precis hittat en second hand affär när dom låste för dagen... Det här med att inte shoppa någonting på fyra månader känns lite sisådär...

Igår kväll blev det lugnt, tittade på nedladdade Filip och Fredrik, Desperate Housewives och Prison break !
Nästa helg blir det nog lite mer full rulle !

Lazy sunday ja.. solen skiner ute, tror jag ska dra med mattias ut på en joggingrunda snart - helt ärligt alltså ! :)








Kommentarer
Postat av: molle

va mysiga ni är :) Härlig helg där! Min helg har varit delvis densamme! :D haha. Jag och Kristoffer hämta hans bil på lagningen, och så slår han på radion och hör att man utd matchen börjat, han hade missuppfattat tiden.

Gääsa hem fort som fan!

Annars hare blivit film och mys. Var hem till Carro igår och umgicks lite! Hur är allt då? Jobb och allt ? :) hälsa mattias! Sakner er! PUSSS gummsan! rocka loss i stavanger från moii

2008-09-14 @ 14:07:47
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Hej. hoppas allt är bra i Stavanger... är ni på coop-lagret? jobbar ni tillsammans? Hälsa Matte

2008-09-14 @ 23:06:14
URL: http://kristofferostergren.blogg.se/
Postat av: maja (frugan)

HAHAHAHAHHAHAH men trööööööööööökigt för mattias att norskar verkar ha fin smak när det gäller fotboll! HAHA





hoppas du mår rba mitt hjärta. jag saknar dig!

2008-09-16 @ 18:15:06
Postat av: Johanna

haha det är med united-matcherna är det bara att vänja sig vid så du vet :) (lova att inte berätta de här för någon men jag kollade till och med på en match själv när jag var på rhodos. men säg inge till någon. haha) puss

2008-09-22 @ 13:25:05
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0