Kyllingmiddag för två fattiglappar

"Sätt dig ner och luta dig tillbaka så ska jag fixa maten!"
PUSS älskling !
Så ja, här sitter jag nu, tillbakalutad vid köksbordet och mattias står vid spisen och lagar kyckling (!) och stekt ris !
Riktigt fynd idag på COOP affären: Kylling, 5 kronor för två bitar !! Så vi köpte två, billigt är gott  och kyckling är riktigt gott !
Älskar när arbetskamraterna välter pall eller klantar sig, ju bättre för vår plånbok ! ;D

Tonights happening: kanal 5´s webbtv ! "Vem kan slå Filip och Fredrik" - två avsnitt att vänta !
Arbetsdagen har gått prima, mattias har blivit förflyttad till kylavdelningen.. lite tråkigt att inte se han mellan pallarna men han trivs bra där i sina täckbyxor och vinterjacka ! :)
Och jag med mitt urdåliga lokalsinne börjar äntligen lära mig att hitta i det jättestora lagret,
det ni är rätt bra jobbat för att vara mig ! ;D

Nu kurrar lillmagen...
Ska toppa allt med fetaost och thai sweet chili - mums mums mums !

Kommentarer
Postat av: The man,the myth,the legend Mr Prim

Hur omanlig får man bli Mattias.....Kvinnan ska stå i köket,med underbyxorna av när karln kommer hem från jobbet........Frågor på det???

2008-09-12 @ 10:56:15
Postat av: leif loket

vilken pärla han är........ herregud.

JAHA! så, vad händer ikväll då loppan? första helgen i norge? ratatataaa.. housepartyyyy?

duvet, en annan sitter hemma i mjukdress, ska vara med familjen ikväll. DERU pottan :D

(luftklapp på axeln till mig)



vill bara säga att jag saknar dig..............

hu

2008-09-12 @ 17:44:53
URL: http://m00min.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0