kaffebomb for sure..

Dagens mest dramatiska händelse utspelade sig någon gång när vi nyligen vaknat till liv vid tio-elva tiden.
Jag gick upp och kokade vatten på spisen till vårat morgonkaffe.
När det kokat upp hällde jag i det i glasen med pulverkaffe i.
När jag hällde i vatten i det andra glaset exploderade helt plötsligt det första - med en jäkla smäll !!
Kokhett kaffe och glas över hela köket. Och över hela mig !!
Jonny som var vaken kom rusande in i köket, mattias kom från vårat rum
och jag själv rusade in i duschen.

Reslutatet:
- Jag har lärt mig en läxa. Aldrig mer kokande vatten i glas.
- Två stora röda brännmärken på vänstra benet.


Ibland lär man sig den hårda vägen helt enkelt.

Trots mindre explosioner och en misstänkt halsfluss så är allt toppen här.
Nu ska vi kolla på film med världens största popcornskål som sällskap !

Kommentarer
Postat av: moll

Shit. Fan va creapy. Sådär skulle jag också gjort!

Hoppas brännskadan lägger sig snarast! <3

2008-09-27 @ 22:28:17
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0