I loooove körv..

Här har ni en proppmätt tjej på pulvermos, Bullens pilsnerkorv och fetaost -fyndet från igår !
Bullens korvar är ju en klassiker efter alla festivaler, mattias däremot såg en aning skeptisk ut efter att ha smakat på en kall korv.. Men efter lite stekning och kryddning så blev det top notch !

Jobbdagen har gått super ! Fått beröm av min fadder, han är jättego men jag förstår inte riiiktigt allt han berättar för mig..
Det går dock lite framåt med norskan, men ibland svarar jag bara ja och ler och har inte en aning om vad han frågar eller säger. Men det blir en bjupp, han har säkert jätteroligt åt mig vissa gånger ! :)

Efter jobbet åkte vi till IKEA, åt korv för en femma och glass för en tia. Köpte lite kexchoklad och vanlig choklad för en billig slant. Gick runt och strosa och kollade på möbler, ingenting vi behöver för tillfället. Inte på flera månader faktiskt. Så vi nöjde oss med tre stora doftljus (REA !) och en till kudde. Våra två kuddar drunkar i jättesängen vi har.

När vi kom hem mötte vi en kille i köket som vi inte sett här sen vi flyttade in. Han har bott här i två månader, haha.
Men kände igen han från jobbet, han är också en COOPare. Myche trevlig och MYCHE pratglad !
Har även fått reda på att den sista september så kommer familjen hem vars hus vi bor i så då blir det nytt boende för oss. Det kommer säkert bli jättebra, men lite synd också för vi trivs verkligen här !

Nu blir det en dusch, inte lukta usch..
Tack alla gullisar för alla gulliga inlägg, blir superglad av era rader ! :D
Hoppas livet rullar på finfint hemma också, tänker på er !

/Korven..


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ikea är bra grejer de! ;) jo tack det rullar på ungefär som vanligt här hemma tycker jag.. kan inte komma på några stora förändringar eller händelser :) har ni långa dagar på jobbet? puss

2008-09-10 @ 20:57:20
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Simon

Det är dåligt på msn fronten ;(

2008-09-10 @ 22:33:30
Postat av: Anneli

fattar du hur tråkigt det är på jobbet???

Tydligen inte. Men idag är det sol ialla fall och vi ska åka till Göteborg och förlusta oss lite. Alltid något. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM på ER

2008-09-11 @ 07:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0