happy monday, happy monday..

.. happy monday !
(man måste försöka tänka positiva tankar när klockan ringer 05.10... )

Var lite trött när klockan ringde imorse. Litt trött...
Men dagen bara flög förbi på jobbet. Nu har jag ingen fadder efter mig, får klara mig helt själv och yra omkring i stallagen. Jag och mitt lokalsinne... ho ho, ja ja.
Mattias är fortfarande på kylavdelningen och åker omkring med röd liten näsa.

Efter jobbet skulle vi till banken och öppna bankkonto. Dom stängde en halv minut före vi kom...
Bättre lycka på torsdag !

Strutta omkring på Sandnes köpcentrum, köpte ett skärp så mattias inte ska behöva tappa tjockbrallorna framför chefen.
Och sen tre par raggisar till priset av två - fynd för plånkan !
Skulle egentligen bara köpt ett par...



(ja, jag har haft gummisnoddar på benen... )

Kommentarer
Postat av: Anneli

Bara lusekoftan som fattas.......... kramizzzzzz

2008-09-15 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0