Good bye my friends... and me !

Igår snyftade jag hej då till min darling Julia, idag beger sig hon och Lina till London för att leva livet i storstaden i höst.
Lycka till mina älskade tjeeeeejer och STOR PUSS, STOR PUSS, STOR PUSS!








På onsdag beger sig även Carro till samma stad för flera års pluggande - lycka till du också baby!
I slutet av september anländer även allas vår Linda till vårt kära grannland med destination Oslo för fjärde gången.
Samma land = billiga telefonsamtal, det vet du Linidz!
Många avskedsfester, kramar, pussar och tårar nu den kommande veckan..
Nästan hela ligan kommer befinna sig på olika platser i världen i höst.
Men juldagen tjejer, juldagen ! Då är vi alla tillsammans igen!
Och som det inte räcker med Londonbrudarna så drar även.. jag!
Jag och Mattias ska rocka Stavanger fram till nästa år och tjäna storkovan!
Längtar längtar längtar!

Sitter nu här på kära FLB..
I drygt 2,5 år har jag jobbat här på "Packen" med mina tjejer och nu har jag 3 dagar kvar efter idag, skumt men skönt!
Känns som jag gjort mitt här nu faktiskt. Tjänat pengar och åkt ut och rest, tjänat pengar och shoppat upp dom, tjänat pengar och bränt dom på en och annan festival, tjänat pengar och levt bra!
Känner dock att jag vill börja plugga nästa höst och kämpa mig fram till drömjobbet, så 5/9 blir min allra sista dag här på FLB Logistik. 

Livet på FLB, eller hur Malin?!
                                             


Flytten närmar sig med stormsteg nu:
Fixa jobb och boende i Stavanger - check!
Säga upp sig från jobbet - check!
Flyttpacka och flyttstäda - check!
Lämna över nycklar och säga hej då till lilla kära ettan - check!
Flytta in hos Mattias och familjen Eliasson/Ellus/Ceder - check!

På söndag morgon rullar tåget mot nytt land, ny stad, nytt jobb, nytt hem, nya äventyr!
So long, rock on!

Kommentarer
Postat av: Matte himself!

Hey babe! titta här va man ramlade in på. . sitter hemma i källaren nu, redo för att möta dagen efter 3 äggmackor. åsså ser man helt plötsligt en liten bloggsilur som liknar min lottas. . där ser man där ser man! kanske är på tiden att ta upp min igen. . eller nääe! ;P

en liten invändning bara, familjen Eliasson/Ellus/Ceder. Kicki heter Ceder i efternamna. ;P krångligt de här baby!

PUSS

2008-09-02 @ 11:53:41
Postat av: INTE hundmacka

darling darling! ska bli en rent och skärt nöje att följa dig genom livets toppar & dalar här på bloggen.

MY GORRRT! men som du säger, billiga telefonsamtal saved my life. dvs, DU!

jag ringer snart! mums

2008-09-02 @ 12:37:41
Postat av: molle

men hej SNUTTAN!

Klart jag fick svaret på mailet ;) hehe har inte svarat tillbaks ännu . Ingen annan som svara förutom du:( <3 Hur är det med dig? :) Kul att du skaffat blogg! Så jag får lite rolig läsning om dagarna när det blir ensamt här neråt i landet. Snart drar ni ;)! Hur känns derå? Lycka till! <3 Ta hand om dig puss!

2008-09-03 @ 00:15:41
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: molle

ps. livet på flb, kort och gott. och snart är det över! ds.

2008-09-03 @ 00:17:17
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0