Babyshower ?!

Idag ska jag på babyshower, ska bli mycket intressant då jag knappt vet vad det innebär..
Men min Carros mage bara växer och växer och det ska firas!
Är så himla ledsen att jag inte kommer att vara hemma när hon föder, men jag lovar att ställa upp som barnvakt när som helst när jag kommer hem igen gumman min! :)
Jag och mamma var och kollade på massa bäbiskläder igår, allt är såå smått smått smått och gulligt! Skulle kunna köpa allt känns det som, men det blev.. inget! Haha. Beslutsångesten javisst! Blir presentinköp idag istället!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja jag hörde att det skulle bli ännu mindre. Men det går ju när man vet att det bara är för en viss tid. åh vad trevligt! ja får se vad jag hittar på. Jag jobbar på lördag oxå så det blir nog ganska lugnt på fredag.. lutar nog åt fest på lördag istället. åker ni på söndag? Kram

2008-09-04 @ 09:42:18
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0