Another day in paradise..


Another day in paradise, som Priman skulle sagt, är snart över.
Pjuuh !
Ingen rolig dag, enbart massa krångel från början till slut.
Utan datorer fungerar inte mänskligheten, dvs FLB´s personal..
Men alla sms har iaf livat upp. Tack mina käraste Mattias, Linda och Carro!
Plingat hela dagen och jag har skickat tillbaka.. Har nog en telefonräkning som
kommer gå till världshistorien tack vare ohjälpsamma Comviq Kundtjänst..
Well well.

Har en mysig onsdag eftermiddag och kväll att se fram emot iaf.
Ska shoppa med mamma på stan och sen äta gomiddag!!
Sen kanske det blir ett häng med Suss eller Linda eller liknande vän. <3
Därefter blir det bussen med darlingen hemåt mot skogen!

Näe, nu måste jag jobba lite sista timmen.. Anneli sliter alldeles själv bakom min rygg..


Kommentarer
Postat av: molle

Another day in paradise .

De låter som FLB de, enbart massa problem med system och diverse. HAH ;P Förresten. Älskar kundtjänst i alla dess former , NOT!

Haha, hoppas du fixar bra abonnemang och nät i Norge, för jag tänker inte gå med på att inte höra från dig!

INTEINTEINTE! Ta hand om sig snuttplutt! Förresten lägg upp bild på tatton, har inte sett den läkt och fin ju ;) <3

2008-09-03 @ 20:46:19
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack! :)

Nu vill jag flytta direkt!

Vad händer till helgen då?

Kram

2008-09-04 @ 08:30:54
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: The man,the myth,the legend Mr Prim

Så du använder mina repliker!! =) Borde få royalty pengar för alla mina one liners....Men att få det är som att hitta god lukt på.......ja,du vet....

2008-09-12 @ 10:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0