Finally finally

Nej, det blir inge öl för mig i helgen. Det blir inge skrik och sång till Hellacopters.
Men, det blir Hellacopters, Oslo, linda och co !!
Har faktiskt haft mina tvivel, med över 39 grader i feber och en hals som ja.. gjort förjävligt ont !
Skittråkigt att jag just skulle bli sjuk nu, jag som knappt aldrig är sjuk !
Skitkul att jag börjar känna mig mycket bättre lagomt till när vi ska åka !
Lite tur fick jag ändå !

22.20 åker vi nattåget mot Oslo.
Har packat ner sockor, filt, hela medicinskåpet och uppblåsbar kudde ifall jag skulle få
nå återfall eller frysattack miss i nassen.
Kommer fram 07.28 imorgon bitti. Early morning, happy morning.
Ska på dejt med Guri från norska Adecco 12.30, intressant intressant !

Darling har köpt hem billig choklad från jobbet, vi har laddat ipodarna med sommarpratare.
Men mig kommer det nog inte gå någon nöd på. Jag somnar alltid. Överallt. Utan problem.

Ska bli så himla kul att träffa linda !! Hon har varnat oss för deras lägenhet.
Spännande spännande. Jag har med mig kameran..



Jag och Suss rockar Byron Bays gator...




 

Kommentarer
Postat av: molle

2008-10-16 @ 09:33:45
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: molle

Jävla skit. Haha! Kom emot enterknappen lite för

tidigt som du kanske ser!



Hehe Jaa innebandy är kul de, men min bevisligen

otränade kropp var inte riktigt lika kul!

Speciellt inte såhär i efterhand! Lilla träningsvärken!

Jaa jag tänkte fortsätta och se hur det känns!

Ska träna ikväll också..



Sugen ;) ?



Men va härligt, ni kommer få de såå himla kul,

och hoppas ni får jobb! :) så kan vi ses när jag

kommer och hälsar på! Och så kan ni sammåka hem om ni vill hälsa på nån gång!



Skolan rullar på, sitter här just nu.

Förresten , Metallica , GLOBEN 7e eller 8onde mars, lördag eller söndag. Så lördag är väl mest eftertrakat!



Nått som intresserar dig och Mattias?

Hur är det med er annars, vad gör ni om dagarna

när ni inte jobbar eller är sjuka ;) hehe.



jaa, jag ska extrajobba på flb på höstlovet.

passar ju rätt bra med lite extrapengar till Jul.

Anneli ville ju vara ledig så.

Då är man tillbaks i träsket igen liksom ;P haha!

Nedå , men lite ledig lär man ju vara också så man

vilar upp sig!



Vart ska ni fira Jul då? =) PUSSPUSS gumms . <3

2008-10-16 @ 09:40:03
Postat av: Johanna

Hoppas du blir pigg och att ni fårdet roligt i helgen :) puss

2008-10-16 @ 11:40:59
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: natta

hej sjukling! :) mås det bättre idag? jag hoppas det!

Jaså? fasiken vad trevligt :D vad ska ni göra där? har läst nå lurt om linda och hellacopters? sant,sant,sant? :)



men då tycker jag att vi tar varann hand i hand och gör gävle osäkert, när ni kommer hem!



Och vi måste verkligen komma till er och hälsa på. Finns de några härliga ute ställen? eller är allt "to mutch money!!" ;) ?



nejdu, nu ska jag fortsätta äta mina tacochips med mild sås, guacamole och cremé fraiche! MUMS!!!



hälsa tiasen... STOR PUSS i pannan

2008-10-16 @ 19:41:34
URL: http://nmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0