Shit happens...

Oh, what a beuatiful day...

Igår när vi kom hem från jobbet blev jag PANGförkyld.
La mig i sängen, pepprade mig med ipren, alvedon och nån brusgrejj och slockna i nästan två timmar.
När jag vaknade mådde jag lite bättre och efter att vi ätit lite så kände jag mig helt ok.
Duschade, tvättade håret (med dödens schampoo...) och var jättepigg när vi somnade..

Vaknade imorse klockan sex, hann inte känna efter..
På morgon är man död i vilket fall.
Men så började hela cirkusen på jobbet:
Började känna mig jättefryssen, sådär känslig på huden och klen.
När mattias kom och hälsade på mig på min avdelning började jag grina.
Alltså haha, coooome on Lotta ! Jag vet, men med PMS och allt också...
Gick över rätt fort och kände mig hyfsad.. Meeen:
Mötte Lukas i en gång, båda körde kanske lite lite för fort.
Jag vejjade- in i en vägg !!
Och ja, truckolycka nummer 2 på lottas lista att memoera.. !
Helvete tänkte jag och körde vidare.. men att backa gick inte.. stora bromsspår i marken..
Efter att två gulliga norrmän hjälpt mig att titta på åbäket fann dom att hjulet var snett, satt på en
lapp och vi körde den till COOP´s verkstad...!
Men graaattis till mig själv, då gav sjukligen upp och åkte hem !
Till saken hör även att det står Lund på trucken, han har jobbat där i flera år och kör den alltid..
.. Men efter denna lördag kanske det är färdigkört för Lunds del..

Ja, har ätit lite nu. Ska stoppa om mig och sova ett tag.
Hoppas på snabbt tillfriskande. Helst till ikväll klockan sju...
Jag är värd gratis pizza och gratis öl efter denna vecka !

Ringde och beklagade mig för kära linda, hon skrattade mest. Hela tiden.
Ja, men vad ska man göra då ?! Shit happens, truckshit !



Bekymmerslösa Roskilde..

Kommentarer
Postat av: moll

men gummsan då! :/ du behöver bli tagen hand om = ) hehe! vila upp dig rejält nu gummsan! en annan festade igår, vilket man ångrar idag.. haha ! fytusan! när kommer ni till gävle nästa gång , då måste vi ses =) PUSSPUSS saknar er !

2008-10-12 @ 14:50:45
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Syrran!!! Karma kommer, jag skickar!!! Vi syns på torsdag. Puss o Kram

2008-10-13 @ 02:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0