Stormy weather

Shit, det är storm ute. For sure !
Är fan lite creepy, det blåser som fän och regnar som fän !

Idag har vi promenerat ner till stan. Drygt 3 km, duktigt av oss !
Jag kom hem med en halsduk och ett par örhängen, nu är det slutshoppat från min sida.. !
Mattias provade en skitsnygg tröja/jacka men beslutsångesten tog över.. så det blev nada.
Synd, för den var asläcker och han blev asläckrare i den !
Kanske en kommande födelsedagspresent, vem vet..

Har nyss ätit godaste maten.
Pestogratinerade kycklingfileér, stekt ris med majs och curry och grönpepparsås !
Vi kan bara vi vill !

----------------------------------------------------------

Klockan 09.10:

Ja, det där skrev jag igår kväll, men vad hände ? Jo, internet krascha...
Så ny dag, nya försök..

Vaknade med tuppen imorse igen, känner mig utvilad vid sisådär halv nio- nio... Kul tjej..
Så nu sitter jag här med mitt morgonkaffe i köket och plitar ner några rader.
Det är alldeles tyst i  hela huset. Nog den enda tiden på dygnet detta inträffar.
Igår flyttstädade (hm...?) och flyttade fyra av grabbarna, idag ska de besiktas och går det igenom ja då... blir jag arg !

----------------------------------------------------------

Klockan 11.35:

Ja, tredje gången gillt nu. Suck !
Ska ringa om internet det första jag gör imorgon.

Hade vi inte varit vaken så hade ja trott att jordens undergång höll på att ske !
VÄRLDENS blixt- och åskknall utanför fönstret för några minuter sen !
HELA huset vibrerade och slog det inte ner här så måste det ha gjort det i grannhuset...
Holy fucking jesus !

Här är mina 299 kronors jeans iaf:







Och dom här små coola konstverken var uppsprayade i en tunnel vi gick igenom:







Så. Nu blir det mer kaffe och Idol.
Happy sunday !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ett par jeans var väl precis va du behövde. inga tunnbrödsrullar här inte, nä kokt potatis och biffar blir det. (fått av svärmor). imorgon blir det packen eller klimat????????????????? det blir som en överraskning







2008-10-05 @ 20:31:54
URL: http://[email protected]
Postat av: moll

Men Hello handsome! :DDD

Det är bra med mig! <3 Sitter och pluggar förtillfället =) , gör en affisch inspirerat av popkonst! Hur är det med my fair lady då?

Jo jag trivs bra här i Gävle har jag kommit fram till efter många om och men! Men ensamt när Kristoffer åker från mig!

Förstår din frustration om internet;P Haha fyfan vad jobbigt! Hoppas det ordnar till sig?!

Jo skolan går nog bra. Men har lite panik , mina program fungerar inte som de ska :S .



Jaa, helg är underbart. Dock inte hockeymatchen!

Domaren dömde ju bort ett mål för Linköping ,så var det stora ruriker och bilder i tidningen idag , där man såg pucken säkert 5 cm innanför linjen , och domaren: "jag såg inte om den var inne" !

Nee men resten av sveriges befolkning gör det SUCKER!!!!!!! haha.



Aggretioner! Menmen. Vi kömmer igen!

Vad har ni gjort i helgen då?

Läste lite shopping däruppe;)

Läckra braller! <3

Själv kunde jag inte hålla mig igår heller

när kristoffer shoppade loss.



Blev en dragkedjströja på carlins för 500 kr ;P

Kanske slänger upp en bild jamme!

ta hand om dig lill!

PUSSPUSS <3 saknar dig

2008-10-05 @ 23:00:10
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0