Sörpel och snörvel deluxe

Ja, här sitter jag och sörplar på min tomat & basilika varma koppen.
Precis sörplat ner min andra Apocillin för dagen och kanske kanske
börjar penicillinet göra susen !
Halsen känns fortfarande tjock och äcklig, men feber har sänkts drastiskt.
JAG VILL VARA FRISK NU HERREGUD DÄR UPPE !!!

Älskling ringer från jobbet lite titt som tätt, jag vill också jobba !!
Lindis ringde nyss igen, ååååh min gotuss snart ses vi !!
Julia ringde från big London igår !! Hon har det toppen och jag blev toppenglad av hennes samtal !!

Annars har jag roat mig med att dra iväg ett argt mejl till Student Consulting angående grabbarnas "flyttstädning".
I lördags på pizzerian sa en på SC till Mattias att det iaf var beboeligt och att grabbarnas städning var godkänd.
Men haaallå ? Vår nästintill perfekta städning på förra stället fick vi finslipa, och redan innan var det klasskillnad från deras. Dom har lämnat skräp och annat och enligt mig är det... inte städat alls.
Dom på SC måste äntligen har insett orättvisan i det hela och har nu gett mig, mattias och jake 400 kr var i avdrag på hyran - för andra gången ! Taaackar ! Rätt ska va rätt, som det ska !

Nu ska jag kolla på kanal 5´s webb-tv, kanske lyssna på en sommarpratare och faktiskt funderar jag på en bjupp på en dusch.. tror min arma kropp skulle klara det nu !
Så ska jag överraska darling när han kommer hem och vara fräscha flickvännen !!

Sweet tuesday sweetass !


Kommentarer
Postat av: Anneli

visst är det skönt att bara sitta och tycka synd om sig själv? själv kräks jag på mitt jobb ibland, du vet hur det kan vara......KRAAAAAAAAAAAAAAM

2008-10-14 @ 17:31:53
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0